wtorek, 11 kwietnia 2017

Alice Schlesinger: Zamilovala som sa džudo opäť po dvoch rokoch v exile

"oni" sa hovorí o je Izrael Judo asociácie, zatiaľ čo dlhé obdobie v exile bolo traumatizujúce a často osamelé čas na izraelské športovcov, ktorý sa dopustil seba do Veľkej Británie po zdĺhavé a často jedovatý, sporu s jej bývalý riadiaci orgán, ktorý ju držal mimo súťaž po dobu dvoch rokov potom, čo v Londýne 2012.

v nadväznosti tiahly a zatrpknutá verejné riadku, v ktorom Schlesinger povedal prezident združenia, Moshe Ponte, pokúsil sa zničiť svoje šance súťažiť v Riu 2016, bývalí vysokí judoka v krajine nakoniec zvolal tlačovú konferenciu, aby oznámil, že ona by už nie reprezentovať Izrael.

Cez prístupy z rôznych iných národných fed erácií, menej ako dva týždne neskôr bola potvrdená . 27-ročný by súťaží o Veľkú Britániu, kde sa kvalifikoval ako občan cez jej anglickú matku

"bola to naozaj ťažká doba," hovorí Schlesinger, ktorý začína svoj svetový šampionát v - 63kg divízie v K azakhstan vo štvrtok.


"Ale ja som teraz sa snaží myslieť, že je to za mnou.Som ďalej, som v naozaj veľkom tíme teraz. Cítim sa naozaj dobre v tomto tíme, všetci sú naozaj pekné, naozaj milý. Takže áno, som bol cez dva naozaj ťažkých rokoch, ale teraz som v naozaj dobrom mieste a veľmi šťastný. "

A dvojnásobný olympionik, zaradený deviaty vo svojej váhovej, ktorý získal bronzové medaily na svetových a európskych šampionátov, Schlesinger je vyškolený jej partner Pavol Mosin, ktorého úloha bola jednou z niekoľkých o tázok v jej spore s izraelským federácie. Ako Schlesinger pripravené pre majstrovstvá v Astane, pár cítil šťastie, len majú byť zahrnuté napriek Schlesinger tréning, čo bol prerušený zranenia.Bývali doby, nie je to tak dávno, že sa obávala, že by mohla nikdy krok na judo mat znova súťaží.

"Snažil som sa zostať pozitívne a dúfať v najlepšie, ale v jednej chvíli som myslel, že mi džudo kariéra skončila, "hovorí. "Myslím, že som šťastie, že moja rodina a môj tréner a partner ma podporovať, pretože ak nie neviem, kde by som dnes. Myslím, že tu mám, pretože som mal všetku tú podporu, a pretože môj tréner dostal ma skúsiť Sambo, ktorý je podobný džude, aby nové ciele na čo tešiť.Že naozaj pomohlo, aby moje rozpoloženie ako hráč aj ako človek, ktorý robí šport. "

Aj napriek rozruch vo svojom vlastnom svete a potenciálu reťazových účinkov pred dosadená do novej družstvo, Schlesinger nemá nič spoločné, ale dobré veci povedať o svojich nových spoluhráčov, ktorí patria k London 2012 strieborný medailista Gemma Gibbons.

pripúšťa jej prvý tréningový kemp bol "trochu divný", pretože niektoré z britských dievčat predstavil seba, zatiaľ čo iní trvalo trochu dlhšie rozšíriť ruku priateľstva. "Teraz Smejeme sa o to," hovorí. "Cítim sa, ako keby som bol s nimi navždy. Mám pocit, ako by sme všetci dobrí priatelia a je to naozaj skvelé.Nečakal som, že to bude tak dobré, ako to je. "

Hoci trhanie jej podkolennej šľachy v nahromadenie na majstrovstvách Schlesinger zostáva pozitívne a pochopiteľne rád, že som späť súťaží, vzhľadom na problémy, ktoré utrpel .

"ja neviem, či to bude mať vplyv na aktuálny deň, ale moja príprava nebola taká dobrá, ako by to mohlo byť," hovorí jej zranenia. "Snažím sa Betclic-Bonus ihneď po registrácii na to nemyslieť na to moc, a príde deň, budem v mojich silách."

Betclic-Registrácia zdarma

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz