piątek, 21 lipca 2017

Vyradené Šarapovová: Hrala som na maximum. Ale Šafářová bola lepšia

Keď by si v pondelok popoludní hviezdna Ruska vzala bonbón vlastnej značky Sugarpova, rozhodne by nechutil sladko. Štart nového pracovného týždňa začal pre Šarapovovou nečakaným sklamaním. "Bol to ťažký deň, pretože som prehrala. Súperka hrala lepšie, "uznala 28 ročná tenistka.

Šampiónka Roland Garros z rokov 2012 a 2014 podľahla perfektne hrajúci Češke.

" Mala som nejaké príležitosti, aby som duel zvrátila, ale nebola som schopná je premeniť. Ona bola agresívnejšia, držala si náskok. Ja nedokázala hrať na vysokej úrovni dlhšiu dobu. To bol hlavný rozdiel, "hodnotila Šarapovová stretnutie.

Svoju súperku na tlačovej konferencii pochválila ešte niekoľkokrát. "Vydala som zo seba to najlepšie, čo som mohla.Ale nestačilo t o, pretože súperka zaradila vyšší rýchlostný stupeň. "

Neskôr hovorila takto:" Myslím, že Lucka zvýšila úroveň svojho tenisu, je konzistentnejšie z forhendu i bekhendu. Na antuke stavkovanie online veľmi dobre využíva toho, že je ľavačka. "

Šarapovová prišla do Paríža ako jedna z veľkých favoritiek, ovládla turnaj v Ríme. Minuloročná víťazka sa vo francúzskej metropole cíti spokojne. Jej fotky s Eiffelovou vežou plnia obálky magazínov, jeden zo sponzorov Roland Garros vytvoril špeciálnu etiketu "Maria", zaujala "námorníckym" modelom.

Čo sa zmenilo oproti predchádzajúcim rokom?

"Nemá zmysel porovnávať minulé roky. Každý je iný. Nikdy sa nepozerám dozadu. Som veľmi pyšná na to, čoho som tu dosiahla.Ale nechcem tu sedieť a obzerať sa do minulosti. Keby som to urobila, potom by sklamanie bolo samozrejme väčšie, "odpovedala Šarapovová.


O chorobe, kvôli ktorej po 1. kole odmietla rozhovor na kurte a vypočula si bučanie z publika, tiež hovoriť nechcela.

Teraz sa bude pripravovať na trávnatú časť sezóny. Slávny Wimbledon začína už za mesiac. Šarapovová tam vyhrala v roku 2004 ešte ako vychádzajúca hviezdička, potom stavky online zažila niekoľko sklamanie. Najbližšie ďalšiemu titulu bola pred štyrmi rokmi, ale nestačila na Petra Kvitova.

"Viem, že budem pripravená," odkázala blonďavá Ruska.

Šarapovová možno prehodnotí plány na jeseň.Na finále Fed Cupu do Prahy sa jej veľmi nechce, ale súperkám z Česka má čo vracať.

stavky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz